برگزاری محفل انس با قرآن و اختتامیه مسابقات قرآنی در اسلامشهر

محفل انس با قرآن و اختتامیه مسابقات قرآن شهرستان اسلامشهر با حضور قاریان و حافظان بین المللی در صحن مقدس امامزاده عقیل(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ،محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برجسته و بین المللی درصحن مقدس آستان امامزاده عقیل (ع) شهرستان اسلامشهر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد .

در این مراسم معنوی که با حضوراقشارمختلف مردم وعلاقمندان به کتاب الهی قرآن کریم همراه بود ،سید محمد کرمانی از قاریان برجسته کشور و نفر اول مسابقات قرآن کشور تونس، وحید خزائی حافظ کل قرآن و نفر اول مسابقات دانشجویان جهان و حمید رحیمی از قاریان و اساتید برجسته شهرستان و نفر برترمسابقات بین المللی ، آیاتی ازکتاب الهی را با صوت دلنشین و قرائت روح نوازشان تلاوت نمودند .

در ادامه این محفل نورانی و با فضیلت ، ازنفرات ممتاز و برگزیده چهلمین دوره مسابقات قرآن اسلامشهر که به مرحله استانی راه یافتند، تجلیل به عمل آمد و همه حاضرین بر سر سفره افطار خوان کرم بارگاه ملکوتی امامزاده عظیم الشان وواجب التعظیم عقیل (ع) حاضر شده و روزه خود را افطار نمودند .

محمد ارژنگی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اسلامشهر،درحاشیه برگزاری این محفل قرآنی اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات علوم قرآن دربخش‌های حفظ ،قرائت وتحقیق ،قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی با شرکت بیش از300نفر ازحافظان و قاریان شهرستان اسلامشهر برگزارشد .

وی در ادامه بیان کرد: مرحله فراخوان و ثبت نام این دوره ازمسابقات ازتاریخ 16بهمن ماه 95 لغایت31 فروردین سال جاری در سطح شهرستان اسلامشهرانجام ومرحله نخست این رقابتها درتاریخ 28 اردبیهشت ماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران برگزارشد .

رئیس اداره اوقاف شهرستان اسلامشهر، خاطر نشان کرد: در پایان مرحله شهرستانی تعداد 12نفر ازقاریان و حافظان خواهر وبرادر پس از کسب رتبه های برتر به مرحله استانی این دوره ازرقابت‌ها راه یافتند، که در مراسم معنوی مخفل انس با قرآن، مورد تجلیل قرار گرفتند.

/خبرنگار: ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار