مطهری در جمع خبرنگاران:

تشکیل کمیته ای برای تقویت امنیت مجلس/سند2030 یک توصیه نامه یونسکو است

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیته ای متشکل از هیات رئیسه و حراست مجلس، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برای تقویت امنیت ساختمان بهارستان تشکیل شده است.

کد مطلب: ۶۳۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس در جمع خبرنگاران گفت: کمیته ای متشکل از دو نفر از اعضای هیات رئیسه، سپاه پاسداران و حراست مجلس شورای اسلامی و نیروی انتظامی تشکیل و بنا شد که طرح تقویت امنیتی مجلس پس از تصویب اجرایی شود.

وی همچنین در مورد سند 2030 اظهار کرد: سند2030 یک توصیه نامه یونسکو است که به کشورها داده است ، یونسکو سازمان مستقلی است که حتی از فلسطین دفاع کرده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در آن رده بندی هایی که معمولا سازمان یونسکو هر ساله اعلام می کند، این توصیه نامه ها ارزیابی می شود که تا چه حد اجرا شود.
نایب رئیس دوم مجلس افزود: دولت این توصیه نامه را با حق تحفظ قبول کرده یعنی هر جایی که با ایدئولوژی و فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد ، آن را اجرا نمی کنیم و این موضوع در اسناد یونسکو موجود است.
مطهری تاکید کرد: این چیزی نیست که کشور را تهدید کند به نظر من سر و صداهایی که در این راستا ایجاد شد، خیلی موجه نبود و چیزی نیست که بخواهد برنامه تعلیم و تربیت ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما بخواهیم برنامه ها را از آنجا بگیریم.
وی در مورد سند 2030 یادآور شد: این موضوع یک مقدار سیاسی شد و چندان نیازی به این همه مجادله نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار