رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

محفل انس با قرآن و ارائه راهکارهای تربیتی در اردبیل برگزار شد

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: با هدف ارائه راهکارهای تربیتی در حوزه مذهبی، محفل انس با قرآن در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محسن امینی، در نشست برگزار شده با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با حضور دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی، محفل انس با قرآن در استان اردبیل برگزار شد .

وی با اشاره به اهداف برگزاری چنین محافل قرآنی، افزود: گسترش باورهای مذهبی، ایجاد امنیت لازم در مقابل تهاجم فرهنگی غرب به باورها و اندیشه‌های نوجوانان و جوانان و توسعه فرهنگ قرآنی از جمله اهداف شاخص برگزاری این گونه برنامه‌ها است .

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان یک مجموعه انقلابی معرفی می‌شود که با هدف صیانت دانش‌آموزان در مقابل شبهات رایج ایجاد شده و برنامه‌های مختلفی را در این خصوص در دست اجرا دارد .

امینی عنوان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شرایط تعمیق اندیشه‌ها و رشد باورهای دینی و مذهبی نوجوانان را فراهم کرده و باعث ایجاد انگیزه برای ترویج اعتقادات مذهبی و راستین انقلابی خواهد شد .

محفل انس با قرآن کریم با حضور ۱۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان در محل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد و راهکارهای تربیت در حوزه قرآن نیز بیان گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار