تعطیلی اماکن ورزشی گیلان در شب های قدر

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از تعطیلی تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در شب های پرفضیلت قدر و شهادت حضرت علی (ع) در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،سعید علیپور گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع ) و با هدف بهره مندی روزه داران از برکات شب های قدر، جامعه ورزش استان را برای حضور در آیین های معنوی شب های قدر فرا می خواند.
وی افزود : بر همین اساس ، تمامی اماکن ورزشی استان گیلان اعم از دولتی و خصوصی ، روزهای سه شنبه 23خرداد ، پنجشنبه 25خرداد و شنبه 27 خرداد مصادف با شبهای قدر، بعد از اذان مغرب تا پایان همان روز تعطیل خواهد بود.
به گفته وی همچنین تمامی اماکن ورزشی استان گیلان همزمان با سراسر کشور ، روز جمعه هفته جاری 26 خرداد سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی( ع ) به صورت تمام وقت تعطیل خواهد بود.
علیپور با اشاره به این که جامعه ورزش استان گیلان همه ساله حضور پر رنگ و چشمگیری در مراسم شب های قدر دارند ابراز امیدواری کرد ، همگان از برکات این شب ها بهره ببرند.
در استان گیلان بیش از 140 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های ورزشی مختلف ، در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف، در حدود یکهزار مکان ورزشی دولتی و خصوصی فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار