کشف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در نی ریز

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از کشف محموله ۴۰۰ میلیونی شیشه توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۳۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانافارس، محموله بزرگ ماده مخدر شیشه طی یک کار اطلاعاتی، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز کشف و ضبط شد.

سید‌سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طی یک کار اطلاعاتی چند روزه، یک خودرو زانتیا نقره‌ای رنگ را با راننده ۳۸ ساله آن متوقف می کنند.

ساجدی ادامه داد: متهم ۳۸ ساله که قصد انتقال این محموله مواد مخدر از زاهدان به شیراز را داشت، در ایست و بازرسی پاسگاه قطرویه در کمین اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر می افتد.

وی افزود: در بازجویی‌ها و بازرسی‌های فنی و پلیسی چند ساعته از این قاچاقچی، مقدار ۶ لیتر ماده مخدر شیشه که به صورت مایع در آمده و در مخزن شیشه‌شور خودرو قرار داشت، کشف وضبط می شود.

ساجدی افزود: با توجه به اینکه این محموله به صورت مایع بود، تحت آزمایش قرار گرفت و سرانجام پس از سه روز مقدار ۴ کیلوگرم شیشه خالص از آن به دست می آید.

وی خاطر نشان شد: این بزرگترین محموله کشف شده شیشه تاکنون در شهرستان می‌باشد که ارزش آن بیش از ٤٠٠ میلیون تومان برآورد می‌شود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز بیان کرد: قاچاقچی استان فارسی نیز بازداشت و اکنون در زندان بسر می‌برد و خودرو او نیز توقیف است.

قاضی ساجدی در پایان گفت: مجازات اعدام برای قاچاقچیان مشمول، هنوز بر اساس قانون قبلی خود برقرار می‌باشد و قانون جدیدی برای قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و سنتی صادر و ابلاغ نشده است، در مورد تمام قاچاقچیان، سازندگان و نگهداری کنندگان مواد مخدر همچنان طبق قوانین موجود، احکام در حال اجرا می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار