رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

تمامی اقلام کشاورزی تولید شده، کددار و رهگیری می شوند

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمامی اقلام کشاورزی تولید شده کددار و رهگیری می شوند.مقدمات و الزامات شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی انجام شده و بزودی تمامی اقلام کشاورزی تولید شده دارای کد رهگیری خواهند بود.

کد مطلب: ۶۳۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه اقتصاد مقاومتی ، ضمن بیان این مطلب افزود: مقدمات و الزامات شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی انجام شده و بزودی تمامی اقلام کشاورزی تولید شده دارای کد رهگیری خواهند بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: این کار در تولید مرغهای گوشتی آماده طبخ لیبل دار شده و نتایج خوبی داده و یا در نهالستانهای شناسنامه دار تمامی نهالها شناسه دار شده اند و این طرح موفق در تمامی محصولات عملی خواهد شد.

مهری اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی استان موظف شده است همگام با اداره کل بهداشت، سلامت و امنیت بهداشتی مواد غذایی را با نظارت های علمی و فنی تامین کند و با تولیدکنندگان خاطی برخورد قانونی نماید.

وی گفت: در تمامی واحدهای تولیدی از آماده سازی زمین تا برداشت و انبار محصولات بایستی نکات استاندارد سازی رعایت شود و در این راستا کمک های فنی و اعتباری می تواند نقش موثری در استانداردسازی و سلامت محصولات کشاورزی داشته باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: می توان با فروش املاک مازاد بر نیاز سازمان و تملک دارائیها در حدود 20درصد آن را در شهرستانها و استان برای توسعه صندوق سرمایه گذاری کشاورزی اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار