لیگ جهانی والیبال - هفته دوم/

شکست بلندقامتان در آزادی/ قهرمان جهان درس والیبال داد

تیم ملی ایران در ادامه رقابت های لیگ جهانی مقابل صربستان تن به شکست داد.

کد مطلب: ۶۳۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، هفته دوم مسابقات لیگ جهانی والیبال 2017 ملی پوشان ایران در دومین بازی خود در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی امشب میزبان تیم قدرتمند صربستان بودند که با نتیجه سه بر یک شکست خوردند.

در این بازی سعید معروف، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، امیر عفور و مهدی مرندی برای ایران به میدان رفتند. ست اول این بازی به سود صربستانی تمام شد. ست اول با نتیجه 25_20 به سود صربستان بود.

در ست دوم اما دو تیم جنگنده ظاهر شدند و در امتیازهای ابتدایی پایاپای پیش می رفتند. اما در میانه های بازی این صربستانی ها بودند که باز هم پیروز شدند. این ست با نتیجه ۲۳-۲۵ باز هم به سود صربستان تمام شد.

در ست سوم اما این ملی پوشان ایران بودند که برنده این دیدار شدند. بازی خوب شاگردان کولاکوویچ در این ست آنقدر خوب بود که صربها سردرگم شده بودند و زمانی که به خود آمدند بازی را 25 بر 16 و با 9 امتیاز اختلاف واگذار کرده بودند. این ست با نتیجه 25 _16 به سود ایران تما شد.

ست چهارم و اما پایانی برای ملی پوشان ایران بسیار بد بود . بازیکنان صربستان در ست چهارم، تیم برتر میدان بودند و در نهایت توانستند 25 بر16 تیم ایران را شکست دهند و در نهایت 3 بر یک به پیروزی برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار