کسب نشان بین‌المللی 2 اثر منتخب صنایع دستی فارس در نمایشگاه کویت

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در نمايشگاه بين‌المللي كويت (2016) 2 اثر منتخب صنايع‌دستي فارس نشان بين‌المللي دريافت كرد .

کد مطلب: ۶۳۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس ؛زهرا الحمدي همزمان با بزرگداشت روز جهاني صنايع‌دستي، گفت: در نمايشگاه كويت 2 اثر صنايع دستي استان فارس از ميان 14 اثر راه يافته به مرحله داوري بين‌المللي موفق به دريافت نشان شد .

وي با بيان اينكه در نمايشگاه ياد شده نشان بين‌المللي به 10 اثر صنايع‌دستي اعطا شد، گفت: به همت دستان معجزه‌گر و هنرآفرین هنرمندان صنایع دستی فارس، در سومین دوره داوری اعطای نشان ملی مرغوبیت و برتری آثار صنایع دستی با ارائه ۹۹ اثر رتبه دوم کشوری را از آن خود كرديم .

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس با اشاره به كسب رتبه سوم كشوري در بازرگاني داخلي و ايجاد بازارچه‌هاي نوروزي در سال 96، گفت: اين معاونت از رتبه 16 كشوري به رتبه 5 ارتقاء يافته است .

الحمدی در خصوص اقدامات آموزشي معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس، به تدوين استانداردهای آموزش و رشته‌های صنایع دستی، برگزاری نخستین جشنواره نوآوری و خلاقیت در طراحی محصولات صنایع دستی، برگزاری نخستین نشست علمی بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی و تشکیل کارگروه احیا و توسعه صنعت گوهرسنگ‌ها، اشاره كرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار