تشکیل جلسه بررسی مشکلات گردشگری منطقه تنگه واشی در فیروزکوه

جلسه بررسی مسائل و مشکلات گردشگری منطقه تنگه واشی به ریاست فرماندار فیروزکوه و با حضور اعضای شورای تأمین در محل فرمانداری تشکیل شد.

کد مطلب: ۶۳۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،در این جلسه طاهری فرماندار فیروزکوه ضمن قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و برکت گفت: در این شهرستان کاری که کمتر به آن توجه شده ، بحث گردشگری می باشد که باعث به وجود آمدن مسائل و مشکلاتی برای شهرستان شده و علت عمده این مشکل نیز نبود متولی امر در این حوزه می باشد .
وی در ادامه گفت: در شهرستان تمامی موارد در خصوص گردشگری و جایگاه آن باید بررسی ، برنامه ریزی و رصد شود و کسانی که در این زمینه باید نقش آفرینی کنند ، حضور یابند .
فرماندار شهرستان در ادامه افزود: یکی از موارد در بخش توسعه ، موضوع مهم گردشگری می باشد که باید با نظم و از روی علم و تدبیر پیش رود و باید این مسائل بررسی و ریشه یابی شود و اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان دایر و مشغول به فعالیت می باشد، ولی انتظار ما از اداره کل گردشگری استان آن است که اداره ای در خور شان مردم عزیز فیروزکوه داشته باشد. .
این مقام مسئول در ادامه گفت: وظیفه مسئولین اقدام در جهت رشد کل شهرستان می باشد و نباید به عنوان مسئول صرفاً به یک بخش یا یک مود خاص توجه داشته باشیم، بلکه باید تمامی مسائل را در جای جای این شهرستان رصد و مدیریت کنیم و در تمامی مناطق این شهرستان از تمامی مسائل و موارد مطلع باشیم و در تمامی زمینه و حوزه ها کار تبلیغاتی ، ارشادی ، امدادی ، خدماتی و رفاهی انجام دهیم و همه این موارد در دستور کار عنوان شده است .
طاهری گفت: باید در رابطه با مراکز گردشگری همه بر اساس وظیفه و مسئولیت تلاش کنند و امکانات هم فراخور آن باید ازجانب خود مجموعه آماده شود و حضور مستمر داشته باشند تا محیط را برای کسانی که می خواهند هنجار شکنی کنند ناامن نمایند و با توجه به اهمیت این موضوع باید به صورت ماهیانه و هر دو هفته یکبار بررسی و مسائل به صورت ریشه ای یکی پس از دیگری حل شود و مناطق گردشگری مدیریت و سامان دهی شود و هیچ چیز نباید مانع از ایفای نقش ما در این حوزه شود .
وی افزود: همه ما باید در جهت سامان دهی ورود یابیم و اقدامات ادارات مربوطه خود را به طور میدانی و از نزدیک رصد کنیم، باید به گونه ای عمل کنیم که گردشگران و توریست های حاضر در شهرستان از همه نوع امکانات استفاده کنند و بهترین خاطرات خود را در این شهرستان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار