امام جمعه موقت تهران:‌

قربانی دادن و شهادت برای این ملت عادت شده و ارث اولیاء است

آیت‌الله صدیقی ضمن محکومیت حوادث تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام (ره) گفت:‌ در این حادثه باید از متانت و روح مقاومت ملت و نمایندگان مجلس که لحظه‌ای کار خود را متوقف نکردند و همچنین از جان‌فشانی‌های نیروی انتظامی و سربازان گمنام و همچنین برادران سپاه تشکر کرد که توانستند حادثه حرم را به فضل الهی در نطفه خفه کنند.

کد مطلب: ۶۳۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ، آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: حادثه‌ای که در حرم اتفاق افتاد خیلی زود با تلاش‌های نیروهای امنیتی، حفاظتی و سپاه برچیده شد اما در مجلس به خاطر حضور جمعیت، نیروهای حفاظتی و امنیتی سپاه با دقت بیشتر کار خود را دنبال کردند و در نهایت تعدادی از عزیزان ما به لقاء‌الله پیوستند.

وی افزود:‌ شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه در ماه رمضان مهمان خدا بودند و مظلوم کشته شدند که مظلومیت شان باعث تزریق هوشیاری برای ملت و منشا تقرب برای خودشان خواهد بود.

صدیقی با اشاره به اینکه دادن قربانی برای ملت ما عادت شده است ، توضیح داد:‌ شهادت ارث اولیاء است و مردم با این تحفه ارزشی انس دارند و با این خون ها به خداوند تقرب می جویند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حوادث تروریستی از ساخته های دنیای استکبار است افزود:‌ همانطور که امام فرمودند،‌ بنیان رژیم آمریکا بالذات بر شرارت و قتل و غارت است و بعد از خود نیز غده سرطانی اسرائیل را به عنوان کانون ترور در منطقه کاشته است و تروریسم دولتی را دامن زده است که یکی از ماموریت‌هایش همین ترورها است.

صدیقی ادامه داد: بعد از حکومت عقلانی و عرفانی امام مجتهد ، عارف و حکیم و تحقق انقلاب اسلامی با روحیه جهادی ایجاد شده در جوانان و ملت شاهد پیروزی اعتقاد و مکتب بر بی دینی بودیم که در ادامه آن دنیای کفر تلاش می‌کند تا از طریق سلفی‌ها، القاعده،‌ طالبان و داعش با آن مبارزه کند.

وی افزود:‌ جریان‌هایی مثل داعش با نام الله اکبر و شعارهای اسلامی می آیند اما همچون کپسولی هستند که روپوش زیبا دارند. مانند همان‌هایی که برای کشتن امام حسین (ع) با تکبیر الله اکبر به میدان جنگ آمدند. شاهدیم که امروز هم جریان دست‌ساز انگلیس تحت عنوان گروه‌هایی با اسم های مختلف باعث کشته شدن کودکان و مردان و زنان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار