تصمیمات دولت در زمینه اعتقادات و مهارت دانش آموزان منطقی است

استاندار مرکزی گفت: دولت در حوزه آموزش مهارت به دانش آموزان متناسب با نیاز جامعه و اعتقادات دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان تصمیمات منطقی گرفته است.

کد مطلب: ۶۳۰۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: دولت روحانی در خصوص افزایش اعتقادات و ترویج آموزه های دینی در بین دانش آموزان تلاش های بسیاری داشته است که متهم کردن آن توسط عده ای ناپسند است.

وی ادامه داد: این افراد سعی دارند آموزش و پرورش را به دورکردن دانش آموزان از دین متهم می کنند و باید بدانند که کار آنها دور از اخلاق و ناپسند است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی نیز گفت: مسابقات کشوری بدمینتون و تنیس روز میز دختران به میزبانی استان مرکزی و در شهرستان خمین برگزار می شود.

فولادوند افزود: در این مسابقات که 15 تیرماه سالجاری آغاز می شود چهار هزار دانش آموز حضور دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 67 درصد دانش آموزان استان در رشته نظری و 33 درصد در رشته فنی و حرفه به آموزش اشتغال داشتند اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده در برنامه پنجم و ششم توسعه سهم این استان در حوزه رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش پایین تر از سطح کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: استعداد، علایق، ظرفیت ها و محدودیت های منطقه و نیاز جامعه به شغل چهار شاخصه مهم هدایت تحصیلی بشمار می رود.

فولادوند ادامه داد: 10 رشته تحصیلی جدید از سال تحصیلی آینده در هنرستان های استان مرکزی با هدف افزایش سهم رشته فنی و حرفه ای در هدایت تحصیلی دانش آموزان ایجاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار