رئيس کل دادگستري آذربایجان‌شرقی:

آزادسازی 450زندانی غیرعمد آذربایجان‌شرقی 160 میلیارد ریال نیاز دارد

رئيس کل دادگستري آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در 19 خرداد امسال در تبریز، از آزادی 377 نفر از زندانیان جرایم غیر‌عمد با اختصاص 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 95 خبر داد و گفت: برای آزادسازی 450زندانی غیرعمد استان 160 میلیارد ریال نیاز است.

کد مطلب: ۶۳۰۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری شامگاه چهارشنبه در نشست صنعتگران و فعالان اقتصادی با اعضای ستاد دیه استان که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تبریز برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم با موضوع احسان و انفاق اظهار داشت: احسان در راه خدا هرچند کم و ناچیز همراه با خلوص نیّت، بسیار با ارزش و پربرکت است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان با بیان حدیثی از امام حسین (ع) که فرمود: «ان حوائج الناس الیکم من نعم الله»، همانا حوائج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست، افزود: به بیان دیگر امام حسین (ع) مراجعات مردم را از نعمت و عنایت و برکات الهی دانسته‌اند در روایت آمده که ثواب گشودن گره‌ای از کار مسلمان و برآوردن حاجتی از او از ثواب هفت بار طواف خانه خدا بیشتر است.

وی ادامه داد: هیچ افتخاری بالاتر از کمک به همنوع نیست در ماه رمضان که ماه رحمت الهی است باید خود و دیگران را به احسان و انفاق در راه خدا تشویق کنیم زیرا وعده خداوند متعال حتمی است که به انفاق‌کنندگان در راه خدا چند صد برابر آنچه را بخشیده‌اند خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در 19 خرداد ماه سال‌جاری در تبریز، از آزادی 377 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اختصاص هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 95 خبر داد و تعداد زندانیان جرایم غیر‌عمد فعلی در استان را 450 نفر اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار