فرماندار شهر ری:

تسهیل در امر تولید سیاست دولت است

فرماندار شهرستان ری، تسهیل در امر تولید را یکی از سیاست های دولت یازدهم برشمرد که در دولت آینده نیز با جدیت تمام ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۶۳۰۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارشپانا شهرستان های تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، در جلسه کارگروه تسهیل سرمایه گذاری در این شهرستان، گفت: تمام تلاش دولت براین است که منطبق بر نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به تولید داخلی اهمیت دهد و شرایط را برای تولید داخلی تسهیل کند.
وی در ادامه با بیان این که برای پیشرفت کشور باید فرآیندها و عملکردها اصلاح شود، اظهار داشت: خوشبختانه اکنون همه به اهمیت این نکته واقفند که اگر می خواهیم به توسعه پایدار برسیم، باید روش ها و علمکردهای مان را اصلاح کنیم، کشورهای منطقه نیز که زمانی در بسیاری از زمینه هم سطح و حتی پایین تر از ما بودند، در سایه همین اصلاح روش ها پیشرفت کردند و ما نیز برای رسیدن به توسعه پایدار باید همین راه را در پیش بگیریم.
فرماندار ری در پاسخ به انتقاد برخی تولید کنندگان مبنی بر دست و پا گیر بودن برخی قوانین گفت: بسته به نظرگاه طرفین، قوانین هم فرصت آفرین هستند و هم ایجاد محدودیت می کنند، اما نباید این نکته را از نظر دور داشت که اعمال قانون بهتر از بی قانونی است زیرا که نادیده گرفتن قانون باعث به وجود آمدن نابسامان در کشور می شود.
معاون استاندار تهران تاکید بر تولید داخلی را ضامن آینده روشن ایران دانست و اظهار داشت: باید متناسب با ظرفیت ها، پتانسیل ها و همچنین محدودیت ها، طوری برنامه ریزی کرد که به سوی افق روشن گام برداریم، افقی که در آن بستر سازی برای تثبیت شرایط اقتصادی مناسب برای مردم و ایجاد رونق و فراهم کردن یک بازار مناسب برای تولید و اشتغال صورت پذیرد.
جمالی پور همچنین از ضرورت نگاه جهانی تولیدکنندگان داخلی گفت و تاکید کرد: تولیدکنندگان باید افق دیدی وسیع داشته باشند و خود را محدود به صنایع و تولیدات خرد نکنند،بلکه باید برای برندسازی از کالاهای خود در سطح منطقه و جهان تلاش کنند، برندسازی که با بالارفتن کیفیت محصول صورت می گیرد، باعث ورود ایران به بازارهای جهانی می شود و ما باید برای چنین هدفی برنامه ریزی کنیم.

/خبرنگار:هانیه رمضانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار