در گفت و گو با پانا عنوان شد:

کارگزاری های بیمه روستاییان خراسان شمالی به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از واگذاری 12 کارگزاری بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به بخش خصوصی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا غلامزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا، اظهار کرد: ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کاهش فقر، بهبود زیر ساخت های اقتصادی و در نتیجه توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی، روستایی و عشایر منجر می شود.

وی گفت: در این راستا دولت جمهوری اسلامی مصمم است تا با رویکرد گسترش بیمه های اجتماعی در جهت کاهش فاصله طبقاتی جمعیت روستایی و شهری، کاهش محرومیت و گسترش عدالت اجتماعی گام های موثرتری بردارد.

غلامزاده با اشاره به تعدیل و ساماندهی کارگزاری های بیمه اجتماعی روستاییان در خراسان شمالی تصریح کرد: در گذشته 63 کارگزاری بیمه اجتماعی روستاییان در استان فعال بود که با تعدیل، ساماندهی و ادغام به 47 کارگزاری رسیده است.

وی از صدور نخستین مجوز واگذاری کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به بخش خصوصی خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، 12 کارگزاری بیمه اجتماعی روستاییان خراسان شمالی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

غلامزاده همچنین گفت: کارگزاری های بیمه اجتماعی روستاییان استان اهداف و برنامه عملیاتی خاصی نداشتند که به صورت علمی این موضوع مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت تا این کارگزاری ها توانمند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود: به منظور توانمندسازی کارگزاری های این بیمه در استان دوره های آموزشی بازاریابی بیمه ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: باید اعتماد روستاییان به بیمه اجتماعی بیشتر شود تا به نحو مطلوبی از خدمات و مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار