یکصد و نود و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد

یکصد و نود و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان با حضور رئیس شورای آموزش و پرورش،امام جمعه و سایر اعضاء شورا در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۶۳۰۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دشتستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش دشتستان ، رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان با تسلیت فرا رسیدن ایام درگذشت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گفت:انتخابات 29 اردیبهشت ماه با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد و نقش فرهنگیان در برگزاری این همایش ملی بسیار تاثیر گذار بود و جا دارد مراتب امتنان خود را از این قشر فرهیخته اعلام نموده و همچنین حضور منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا را به فال نیک گرفته و آرزوی خدمت رسانی و موفقیت در توسعه کشور را برای آنها دارم.

ارسلان زارع افزود : اتخاذ راهکارهای مناسب برای تقویت نماز جماعت در مدارس از واقعیت های ضروری است ،چرا که آموزش و پرورش سنگ زیر بنای رشد و تربیت کودکان است و توجه صرف به آموزش منهای پرورش، افراد جامعه را دچار مشکلات عدیده ای خواهد نمود و در کنار هم بودن آموزش و تربیت باعث به کمال رسیدن و تعالی انسان و به ویژه دانش آموزان خواهد شد.

وی بیان کرد :در راستای تقویت برگزاری نماز جماعت در مدارس در هفته اول مهر ماه همایشی با عنوان نماز در بخش های مرکزی،ارم و بوشکان با محوریت نماز در مدارس و با تشویق مدیران،دانش آموزان و مربیان پرورشی برتر برگزار خواهد شد.

همچنین امام جمعه برازجان با تسلیت فرا رسیدن سالروز درگذشت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در سخنانی به نقش نماز جماعت در مدارس پرداخت و گفت:نماز جماعت در مدارس باید با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود و در این راستا نماز خانه های مدارس باید به امکانات اولیه تجهیز گردد.

حجه الاسلام حسن مصلح افزود :استفاده از مدیران با انگیزه و دارای اعتقاد قوی در مدارس باعث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و جذب دانش آموزان به امر نماز خواهد شد.

وی اهرم تشویق را در کنار سایر عوامل به عنوان نقشی تاثیر گذار و برگزاری همایش های سالانه نماز و تشویق مدیران،دانش آموزان برتر در زمینه نماز را می توان به موازات تعلیم در مدارس گسترش داد.

در این جلسه سید حسن لواسانی فرد دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گزارشی از برنامه هایی که در هفته بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان برگزار شد ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار