رئیس نهضت سوادآموزی بندر هندیجان:

هندیجان در نهضت سوادآموزی موفق عمل کرده است

رئیس نهضت سوادآموزی هندیجان گفت: سواد خواندن و نوشتن یک نعمت الهی است که همه مردم ایران باید از این نعمت بهره‌مند شوند ما در هندیجان توانستیم موفقیت‌های زیادی در باسواد کردن مردم کسب کنیم.

کد مطلب: ۶۲۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

مسعود شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان ، اظهار داشت: ما در شهرستان گروه بهبود کیفیت برای ساماندهی و برنامه‌ریزی را در سال جدید تشکیل داده‌ایم تا بر اساس برنامه‌های سال 96 عمل کنیم.

وی افزود: برای اینکه اولیا بی‌سواد را شناسایی کنیم پالایش اسمی اولیایی دانش آموزان را با همکاری مدیران مدارس صورت دادیم و بر اساس آمار و ارقام واقعی در حال عمل و جذب آن‌ها برای تشکیل کلاس‌های سوادآموزی هستیم.

رئیس نهضت سوادآموزی بندر هندیجان بیان کرد: تصحیح اوراق امتحانی سواد آموزان در دوره‌های مختلف، اطلاع‌رسانی، تشویق، راهنمایی آموزش‌دهندگان برای ثبت‌نام در سامانه جهاد دانشگاهی ازجمله برنامه‌های ما بوده است.

وی گفت: الماس نوروزی کارشناس نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان در رأس هیئتی از برنامه‌های این نهضت در شهرستان بازدید و از روند اقدامات صورت گرفته ابراز امیدواری کرد، تا با فعالیت همه همکاران ما در استان خوزستان بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در خوزستان باشیم.

شعبانی عنوان کرد: برنامه‌های نهضت سوادآموزی هندیجان در سال 1396 آموزش بی‌سوادان در مقاطع سوادآموزی (مقدماتی اول تا سوم ابتدایی) 37 نفر، دوره تحکیم (تثبیت دوره اول) 40، دوره انتقال و پایانی سوادآموزی 50 نفر خواهد بود.

وی افزود: 30 نفر از آموزش‌دهندگان شهرستان باید در آزمون جهاد دانشگاهی کشور ثبت‌نام کرده و بعد از اخذ نمره قبولی مجوز فعالیت در حوزه سوادآموزی را بگیرند.

رئیس نهضت سوادآموزی بندر هندیجان بیان کرد: پاداش قبولی سواد آموزان شهرستان هندیجان در سال 1394 به مبلغ هر نفر 134 هزار تومان پرداخت شد. ما 30 نفر سوادآموز داشتیم که برای همه آن‌ها اعتباری بالغ‌بر 4 میلیون تومان پرداخت کردیم.

وی گفت: حق‌الزحمه 30 نفر از آموزش‌دهندگان در سال تحصیلی 1394 به‌صورت کامل پرداخت‌شده است. کل اعتبار پرداخت‌شده به آموزش‌دهندگان ما در هندیجان 81 میلیون تومان بوده که به‌پاس زحمات آن‌ها اعطاشده است.

شعبانی عنوان کرد: از همه علاقه‌مندان به یادگیری سواد و بهره‌مند شدن از نعمت باسوادی می‌توانند به اداره آموزش‌وپرورش هندیجان دایره نهضت سوادآموزی مراجعه کرده و از مزایای باسواد شدن همه معنوی و مادی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار