ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شیراز ادامه خواهد داشت

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که ارائه خدمات به موقع و مناسب به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در تمام مراکز دولتی و دانشگاهی فارس و شیراز ادمه خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۲۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به‌دنبال نامه روسای بیمارستان‌های نمازی و شهید فقیهی و ایجاد نگرانی در میان قاطبه مردم به‌خصوص بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، جلسه‌ای برگزار و مسائل دنبال شده است.

در این اطلاعیه اعلام شده است که مدیر درمان تامین اجتماعی فارس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جلسه‌ای برگزار کرده و رایزنی‌هایی نیز با معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

روابط عمومی درمان تامین اجتماعی فارس تاکید کرده است که؛ به منظور حفظ کرامت بیمه شدگان تامین اجتماعی و دریافت به موقع و مناسب خدمات درمانی مقرر شد ارائه خدمات به بيمه شدگان تامين اجتماعى مانند قبل در كليه مراكز دولتى-دانشگاهى انجام شود.

روسای بیمارستان‌های شهید فقیهی و نمازی در شیراز طی نامه‌ای اعلام کرده بودند که به واسطه حجم بالای بدهی‌های بیمه به این واحدهای درمانی و بروز مشکلاتی در تامین حقوق پرسنل و کادر درمانی و همچنین تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی، پذیرش بیماران را به صورت آزاد انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار