تابش: حادثه کابل توطئه ای برای توجیه حضور آمریکا در منطقه است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، انفجار تروریستی کابل را محکوم کرد و آن را طرحی برای بر هم زدن قواعد بازی در منطقه شرق آسیا و توجیهی برای نظامی گری و مداخله آمریکا و هم پیمانانش در منطقه دانست.

کد مطلب: ۶۲۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، در یادداشت محمدرضا تابش آمده است: انفجارهای کابل اقدامی ددمنشانه و تروریستی است. ملت ایران که خود قربانی تروریسم به اشکال مختلف بوده است، با خانواده قربانیان ابراز همدردی می کند و این واقعه جنایتکارانه را قویا محکوم می کند.
وی افزوده است: این گونه حوادث تصادفی نیست و می تواند حاکی از طراحی زیرکانه ای برای برهم زدن قواعد بازی در منطقه شرق آسیا و بسترساز حضور بیشتر نظامی و توجیهی بر مداخله آمریکا و کشورهای متفق با وی در این منطقه باشد.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: رئیس جمهوری آمریکا که در اقدامی تعجب برانگیز خروج این کشور را از معاهده پاریس امضا می کند و محیط زیست و حیات بشریت را به مخاطره اندازد؛ قطعا ابایی ندارد تا برای نجات اقتصاد ورشکسته کشورش، فروش تسلیحات بیشتر و حاکمیت بر منابع غنی کشورهای منطقه، دست به چنین اقداماتی بزند.
تابش در پایان این یادداشت تاکید کرده است: امید آنکه کشورهای مسلمان با اتحاد و برادری بیشتر و دولت های منطقه با آینده نگری و توجه به خواست های مردمانشان، از دام این توطئه ها رهایی یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار