دروازه بان فوتسال زیر ۲۰ سال در گفتگو با پانا؛

مربی عراق قبل از بازی رجزخوانی می کرد

متین محمدی دروازه بان فوتسال زیر 20 سال باتوجه به حساسیت بازی فینال با عراق گفت :مربی عراق قبل از بازی برای تضعیف روحیه بازیکنان ما رجزخوانی می کرد .

کد مطلب: ۶۲۹۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

متین محمدی دروازه بان فوتسال زیر 20 سال در گفت و گو باخبرنگار پانا گفت :بعد از یک دوره بسیار سخت از تمرینات و مسابقات انتخابی به عنوان دروازه بان تیم انتخاب شدم.

تیم ایران در گروه چهارم مسابقات آسیا قرار داشت ودر مرحله گروهی تیم های قرقیزستان،چین و مغولستان را از پش رو برداشتیم و باعبور از لبنان در یک چهارم نیمه نهایی مقابل تایلند میزبان قرار گرفتیم وبعد از شکست تایلند راهی فینال شدیم .در فینال با برتری 2 بر صفر برابر عراق به پیروزی رسیدیم و قهرمان شدیم.

وی همچنین یاد آورشد: تیم فوتسال ایران با حضور در فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک جوانان را نیز بدست آورد.

محمدی افزود:سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و ما انتظار بازی های اینچنینی از حریفان نداشتیم اگرچه قهرمان شدیم ولی این قهرمانی به سادگی بدست نیامد وهمه بازیکنان با انگیزه وجدیت بسیار در این راه تلاش کردند،البته من تنها دروازبانی بودم که گلی از خط دروازه ام عبور نکرد.

دروازبان کردستانی تیم گفت:بعضی ها بر این باورند که ورزش مانع از درس خواندن می شود اما باید تاکید کنم که درس و ورزش مکمل هم هستند،به عنوان مثال باید بگویم که بنده درسال چهارم ریاضی فیزیک با معدل بالای 19 مشغول تحصیل هستم.

محمدی در پایان از همه مربیانی که برای وی زحمت ها کشیدن وهممچنین از پدر ومادرش که همیشه حامی و مشوق وی بودن تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار