کتابخانه مجازی در 325 مدرسه استان کرمان راه اندازی می شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کتابخانه مجازی جهت استفاده دانش آموزان و معلمان در 325 مدرسه استان در سال تحصیلی 97-96 راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۶۲۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمید رضا دعاگویی در نشست شورای بررسی تحلیل و تولید محتوای کتاب های درسی با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: شورای بررسی محتوای کتب درسی نقش آینده نگری و دیده بانی را در آموزش و پرورش به عهده دارد.
وی با اشاره به تغییر محتوای کتب درسی در چند سال اخیر افزود: ارزشیابی و اعتبار سنجی محتوای کتاب های تازه تالیف درسی از مهمترین رسالت های گروه بررسی و تحلیل محتوای در آموزش و پرورش است.
دعاگویی خاطر نشان کرد: بیشترین آمار انجمن های علمی و آموزشی معلمان در کشور به استان کرمان اختصاص دارد و استفاده از ظرفیت این انجمن ها در بررسی محتوی کتب درسی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان به کسب رتبه چهارم کشوری استان در زمینه تولید محتوا از لحاظ کمی در کشور اشاره کرد و افزود: در بحث کیفی هم در زمینه تولید محتوی در استان فعالیت های موثری انجام شده است.
حمید رضا دعاگویی با بیان اینکه مصرف کنندگان محتوی بهترین تولید کنندگان محتوا هستند از فراخوان هشتمین جشنواره ی تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان (رشد) و دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.
وی از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز در 20 شهرستان استان خبر داد و گفت: در حاشیه اکران فیلم های رشد جلسات آموزشی نحوه نقد و بررسی فیلم رشد ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.
وی از تشکیل کمیته راهبری سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: سرفصل های سند تحول بنیادین در برنامه های گروه تحلیل محتوای استان توسط این کارگروه گنجانده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار