حاشیه‌سازان آرامش را از آجورلو گرفته‌اند

کیانی:هواداران نگران نباشند، تیم قدرتمندی می‌سازیم

کاپیتان با تعصب باشگاه تراکتورسازی مثل همیشه یکی از اولین بازیکنانی بود که برای توافق با باشگاه پیش‌قدم شد و حالا پس از امضای قرارداد مالی از پرشورها می‌خواهد با تمام وجود از تیم محبوبشان حمایت کنند.

کد مطلب: ۶۲۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، مهدی کیانی بعد از تمدید قراردادش با تیم تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که یک‌سال دیگر در خدمت باشگاه محبوب تراکتورسازی هستم و امیدوارم انشالله فصل خوب و موفقی در پیش داشته باشیم.

وی گفت: من همان مبلغ قرارداد فصل گذشته را امضاء کردم چون هدفی به جز کمک به تیم ندارم و بقیه بچه‌ها هم قطعا با جان و دل اینجا می‌مانند و می‌خواهند به تیم کمک کنند.

کاپیتان تراکتورسازی در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی این باشگاه گفت: آقا یحیی انسان بسیار خوب و دوست داشتنی است از نظر مربیگری هم کارنامه خوب و موفقی دارد و قطعاQ یک مربی با دانش و جوانی مثل آقای گل‌محمدی می‌تواند به تیم کمک کند و در تراکتورسازی موفق باشد.

وی افزود: من از هوادارانمان خواهش می‌کنم با تمام وجود از تیم حمایت کنند و بدانند تراکتور با حمایت آنها قطعاً موفق خواهد شد.

مهدی کیانی در خصوص نگرانی‌های هواداران و محرومیت تراکتورسازی از فصل نقل و انتقالات گفت: هواداران عاشق این تیم هستند اما باید بگویم جای نگرانی نیست چون آقای گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و کار خودش را بلد است و اکثر بازیکنان هم دلشان با تیم است و می‌خواهند در اینجا بمانند پس در این بخش هم دچار مشکل نمی‌شویم.

وی تصریح کرد: انشالله امکان جذب 3 بازیکن آزاد هم فراهم می‌شود و تا نیم فصل با تیم قدرتمندی در مسابقات حاضر می‌شویم. در نقل و انتقالات نیم فصل هم که می‌توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. در این شرایط می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

کیانی در مورد حاشیه‌ها و اخبار روزهای اخیر پیرامون تغییر مالکیت باشگاه تراکتورسازی هم گفت: واقعاً از شنیدن این خبرها ناراحت می‌شویم چون معلوم است که اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم، اما هواداران با این خبرها نگران می‌شوند.

وی افزود: مدیرعامل و مسؤولان باشگاه در این شرایط سخت مشغول حل مشکلات هستند و برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل آینده تلاش می‌کنند اما این حاشیه‌سازی‌ها آرامش را از آجورلو و دیگر اعضای تیم گرفته‌اند و واقعاً کار درستی نیست که یک تیم پرطرفدار را به این شکل دچار مشکل کنند و بعضی افراد مدعی مالکیت این باشگاه باشند. کسی که تراکتورسازی را واقعاً دوست داشته باشد، آرامش این تیم را به هم نمی‌زند.

کاپیتان تراکتورسازی در ادامه گفت: همه ما با تمام وجود در کنار تیم محبوب‌ ما خواهیم بود و برای سربلندی تراکتورسازی تلاش می‌کنیم و از هواداران هم درخواست می‌کنم مثل همیشه با تمام قدرت کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند تا با آرامش وارد فصل جدید مسابقات لیگ و حتی رقابت‌های آسیایی بشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار