مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

آمادگی آموزش و پرورش اردبیل درجهت تولیدبرنامه های آموزشی و تربیتی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی آموزش و پرورش استان برای سرمایه گذاری مشترک در جهت تولید برنامه های آموزشی و تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جریان دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان،ضمن تشریح میزبانی استان برای سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان سراسر کشور افزود: به منظور پوشش وسیع خبری و انعکاس رسانه ای این رویداد عظیم قرآنی و فرهنگی در سطح استان، استفاده از ظرفیت صدا و سیما مورد انتظار است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پوشش خبری برنامه ها و رویدادهای آموزش و پرورش استان افزود: صدا و سیمای مرکز استان تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد و ان شاالله در مورد مسابقات قرآن دانش آموزان نیز همراهی خوبی خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: به منظور جریان سازی این رویداد عظیم قرآنی، پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات، تولید برنامه نیم ساعته از محتوای برنامه ها و پخش از شبکه استانی و کشوری و نیز پوشش و انعکاس خبری این مسابقات مد نظر آموزش و پرورش است و در این راستا قراردادهایی تنظیم خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز ضمن اشاره به تعامل سازنده بین دو دستگاه، خاطر نشان ساخت: صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز آمادگی انعکاس وسیع خبری، انجام مصاحبه با مسؤولین برگزاری مسابقات و نیز ارسال به مرکز جهت پخش در بخش های خبری شبکه های صدا و سیما از جمله شبکه قرآن، اخبار جوانه ها و نیز بخش های خبری مرکز استان را دارد.

عبدالله مددی فرصت پیش آمده را برای استان مغتنم دانست و افزود: ما نیز معتقدیم با تعامل سازنده دو دستگاه می توان کارهای مطلوب و ماندگاری را در حوزه آموزش و تربیت انجام داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار