مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خواستار شد:

بسیج کلیه منابع و امکانات در راستای مهار آسیب های اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان نیز بسیج کلیه منابع و امکانات در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

کد مطلب: ۶۲۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با حضور برخی از مدیران استانی در سالن جلسات تالار معلم تبریز برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه، از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه تقدیر کرد و آن را حرکتی عظیم در جهت مصون سازی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان دانست .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به سطح شیوع آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: خوشبختانه رویکرد دولت و خود شخص استاندار محترم در بحث آسیب های اجتماعی جدی است و اقدامات بسیار موثری در این راستا در آذربایجان شرقی صورت گرفته است و رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان نیز بسیج کلیه منابع و امکانات در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی است .

پاشایی استفاده از ظرفیت های کتب درسی و تعلیمات روزانه مدارس در قالب برنامه های رسمی درسی را از جمله فعالیت های مصداقی و عملیاتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جهت پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی اعلام کرد و نزاع و خشونت، روابط ناسالم اجتماعی، مصرف دخانیات، انجام رفتارهای پرخطر و مشکلات خانوادگی را آسیب های اجتماعی احصاء شده در بین دانش آموزان استان برشمرد .

وی مداخله رشد مدار، استاندار بخشی برنامه ها و آموزش و توانمندسازی را رویکردهای دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در استان برشمرد .

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت: در سالهای اخیر کنترل و پرداختن به آسیب های اجتماعی در سطوح پایین تر و بویژه در سطح آموزش و پرورش باعث شده تا امروز هیچ معتاد متجاهری در سطح استان نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار