معاون نهضت سوادآموزی استان فارس:

زنان زندانی در شیراز باسواد می‌شوند

معاون نهضت سوادآموزی استان فارس گفت:با توجه به تجربه موفق برگزاری کلاس های سوادآموزی در بند زندان مردان شیراز ، برنامه های سوادآموزی در بند زنان بی سواد زندان شیراز نیز اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۲۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عیسی ملک پور در جلسه شورای اداری حوزه معاونت سوادآموزی گفت: با توجه به تجربه سال 95 وبرگزاری کلاس سوادآموزی در بند زندان مردان در شیراز ، در بند نسوان نیز کلاس سوادآموزی برای بانوان بی سواد و کم سواد برگزار می شود.

وی گفت:بر همین اساس بانوان زندانی که بتوانند دوره های سوادآموزی را با موفقیت طی کنند خدمات ویژه ای از سوی مسئولین زندان به آنان ارائه خواهد شد.

کتابهای سوادآموزی ویژه زندانیان تهیه و ارسال شد

وی با بیان اینکه" در پی بازدید مدیرکل آموزش و پرورش فارس از فعالیت های سوادآموزی در زندان مرکزی شیراز بر تاسیس دومین مرکز یادگیری محلی تاکید شده است "یاد آور شد: کتابهای سوادآموزی ویژه زندانیان توسط سازمان مرکزی نهضت سوادآموزی تهیه و ارسال گردیده است .

در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد برنامه های سال 95 حوزه کاری سواد آموزری و بررسی راهکارهای مناسب برای اجرای و اعلام سیاستهای وبرنامه های سوادآموزی در سال 96 تشکیل شده بود ، ملک پور از همکاران حوزه ستادی معاونت سوادآموزی خواست برای تحقق اهداف کمی در سال 96 برنامه ریزی نموده و به صورت جهادی در این راستا فعالیت کنند .

ملک پور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی و حمایت های مسئولین سازمان و استان در اجرای برنامه های سوادآموزی ابراز امیدواری کرد که در پایان برنامه ششم توسعه تمامی مردم عزیز فارس از نعمت سواد برخوردار شوند و بیسوادی برای همیشه در استان ریشه کن گردد.

گفتنی است در ادامه این نشست، سهمیه سوادآموزی اختصاص یافته به شهرستان ها در سال 96 تعیین و برای دستیابی به اهداف کمی فعالیت های سواد آموزی استان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار