مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس خبر داد:

افزایش تعداد بازدیدکنندگان از منطقه آزاد ارس پس از برجام

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس با بیان اینکه پس از برجام تعداد بازدیدکنندگان از مناطق آزاد ارس افزایش یافته است، گفت: تعداد بازدید‌کنندگان از مناطق آزاد ارس نسبت به سال‌های گذشته 35 درصد افزایش یافته داشته است.

کد مطلب: ۶۲۸۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، مهدی عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن 20 جاذبه شاخص در حوزه طبیعی و تاریخی در ارس اظهار کرد: تعدادی از این جاذبه‌ها شامل کلیسای چوپان، کلیسای ننه مریم و کلیسای سنت استپانوس ثبت ملی و تعدادی از جاذبه‌ها ثبت جهانی شده است .

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در راستای توسعه شاخص گردشگری و اقتصاد ارس اقدامات انجام شده است، تصریح کرد: بهسازی و آماده سازی جاذبه‌های تاریخی، تجهیز نماز خانه‌های منطقه، ایجاد اماکن بهداشتی از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه شاخص گردشگری است .
عباسی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای ترویج گردشگری مذهبی در منطقه آزاد ارس گفت: امام زاده سید محمد نوه مهر (ع)، بابا یعقوب (ع) و شعیب دوزال (ع) آماده ارائه خدمات برای گردشگران است .
وی با بیان اینکه استاندارسازی و توسعه خدمات گردشگری در مسیر ضلع شرقی منطقه آزاد در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: در سال 96 اقداماتن اساسی جهت توسعه و ارتقای خدمات در مسیر گردشگری شرق (جلفا تا خداآفرین) شروع شده، تلاش می‌کنیم تا دسترسی از جلفا به سمت نودوز تسریع یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار