واگذاری ۱۵۰ قطعه مجتمع گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی تا پایان سال

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: شرکت واگذاری قطعات مجتمع‌های گلخانه‌ای استان تا پایان سال جاری اقدام به عقد قرار داد اجاره به شرط تملیک و واگذاری ۱۵۰ قطعه مجتمع گلخانه‌ای را خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۲۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازخراسان جنوبی ،هاشم ولی‌پورمطلق با اعلام این خبر افزود، از تامین کسری آب ۶ مجتمع گلخانه‌ای شهرستان‌های استان از قبیل بشرویه، نهبندان، سرایان، فردوس، سربیشه و درمیان با انعقاد تفاهمنامه‌هایی با شرکت آب منطقه‌ای استان خبر داد و اظهارکرد: برای تحقق این مهم اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۳۸۰ ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: مطالعات به‌هنگام‌سازی شش مجتمع گلخانه‌ای استان با اعتباری معادل۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور نیز انجام شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی، شرکت واگذاری قطعات مجتمع‌های گلخانه‌ای استان تا پایان سال گذشته اقدام به عقد قرار داد اجاره به شرط تملیک با۵۰ نفر از متقاضیان کرده و تا پایان سال جاری این واگذاری‌ها به حدود ۱۵۰ قطعه می‌رسد که بیش از یک سوم کل قطعات مجتمع‌های گلخانه‌ای استان را شامل می‌شود.

ولی‌پورمطلق خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی هر واحد گلخانه‌ای به‌طور متوسط برای سه نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار