نقدهای غیرمنصفانه ای بر سند 2030 وارد شده است

رئیس شورای آموزش و پرورش در نشست خود با اصحاب رسانه گفت: متاسفانه هجمه ناجوانمردانه ای در قالب نقدهای غیرمنصفانه بر سند ۲۰۳۰ وارد کردند و هیچ فرصت پاسخگویی را برای مسئولین قرار ندادند.

کد مطلب: ۶۲۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا قامتی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به انتخابات وتخلفات انتخاباتی پرداخت و گفت: در انتخابات قانون مدارترین انتخاباتی بود که برگزار شد اما همیشه تخلفات وشکایات مطرح است و موضوعی که منجربه موارد خاص شود اتفاق نیفتاده است.

وی در خصوص سند 2030 نیز گفت: به هیچ وجه بخشی از قوانین ومقررات این سند که مغایرت با سیاست رهبری ونظام باشد اجرایی نشده است و اعتقاد داریم که طبق موازین نظام مقدس اسلامی هر برنامه اجرا شود.

قامتی افزود: با این وجود که برخی از رسانه ها اعلام می دارند که این سند در کشور اجرا شده است هنوز اجرایی نشده است و طبق قانون هیچ الزامی نداریم.

قامتی در خصوص پروژه های قوچان نیز گفت: در سال 95 تعداد 123 پروژه در شهرستان و در سال 96 نیز 183 پروژه رسیده است بطوریکه 60 پروژه در قالب دو برنامه و 15 فصل اجرا شده است.

وی افزود: تا کنون توانستم 0.5 درصد بیشتر میانگین اعتبارات استانی جذب کنیم.

فرماندار قوچان در خصوص بازسازی گلزار شهدای قوچان و مزار شهدای گمنام نیز این طور بیان کرد: برای ساخت المان مزار شهدای گمنام طرح گنبد آن در استان تهیه شده است که گنبد جایگذاری شد و در ادامه سنگ کاری و کارهای دیگر انجام می گیرد.

وی افزود: در گلزار شهدای قوچان نیز 170 میلیون تومان و بازسازی گلزار روستاها 70 میلیون تومان اعتبارات تخصیص یافته است.

قامتی به آسفالت های شهری قوچان واتمام آن نیز اشاره کرد وگفت: با توجه به انجام کارهای عمرانی در اواخر اردیبهشت ماه قوچان در حال پیگیری هستیم که با جذب قیر محل هایی که آغاز شده است تکمیل آن صورت گیرد.

فرماندار قوچان در خصوص معرفی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیز اظهار داشت: با مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جهت معرفی رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی به توافق رسیده ایم که در سیر مراحل قانونی قرار دارد.

وی افزود: در خصوص برگزاری مراسم پیران چنگی نیز محدودیتی وجود ندارد و آمادگی داریم در صورت مراجعه و درخواست افراد و سازمان های ذیربط با آنها نهایت همکاری را داشته باشیم.

قامتی در خصوص مزار حاج قربان سلیمانی نیز اظهار داشت: مطابق قولی که معاون وزیر فرهنگ برای طراحی این المان دادند ، بحث طراحی این المان صورت گرفته است اما هنوز این المان به قوچان ارسال نشده است.

فرماندار قوچان در خصوص میزان بارندگی نیز گفت: در میزان بارندگی 30 درصد کاهش بارندگی داریم که نه تنها کاهش تحویل آب ذخیره شده به کشاورزان نداریم بلکه با مدیریت صحیح تلاش شد که مقدار آب برای مصارف کشاورزی را نیز افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار