در گفت و گو با پانا:

آغاز ارزیابی های تشخیصی دانش آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ارزیابی های تشخیصی دانش‌آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی دوره‌ی ابتدایی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی خزاعی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: ارزیابی های تشخیصی دانش آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی دوره‌ی ابتدایی استان پس از صدور کارنامه‌ی نهایی دانش آموزان شروع و تا نیمه‌ی اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت .

خزاعی افزود: این طرح برای دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از پایه های اول به سوم، دوم به چهارم ، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت ضوابط انجام می شود .

وی تصریح کرد: مدیران مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی می توانند با رعایت ضوابط و مقررات، از طریق سامانه سنجش نسبت به ثبت اطلاعات فردی، خانوادگی و عملکرد درسی دانش آموزان و نوبت گیری جهت انجام مراحل ارزیابی اقدام کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نوبت گيري صرفا از طريق مدارس امكان پذير است و انجام ارزيابي بدون نوبت ممنوع است، افزود: با توجه به اتصال سامانه‌ی سنجش نتایج حاصل از ارزیابی ها براي مدیران مدرسه قابل مشاهده بوده و نيازي به صدور گواهي از اداره‌ی آموزش و پرورش استثنایی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار