رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد خبر داد:

اخد مجوز سی.تی.اسکن 16 اسلایس/ افزایش دو برابر پزشکان متخصص در لامِرد

رئیس بیمارستان ولی (عصر) لامرد گفت: : با توجه به افزایش تعداد متخصصان و پیشرفت های صورت گرفته در بیمارستان ولی عصر لامرد، مجوز اصولی یک دستگاه سی.تی.اسکن 16 اسلایس گرفته شده است.

کد مطلب: ۶۲۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، دکتر رسول فهیمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران لامرد با اشاره به روند اجرایی عملیات ساخت بیمارستان جدید و جایگزین لامِرد، اظهار کرد: در بازدید دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه در اواخر مهرماه سال گذشته از بیمارستان جدید لامرد، عملیات اجرایی این پروژه با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام و بودجه و اعتبارات آن از سوی وزارت خانه اختصاص داده می شد.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) لامِرد افزود: پس از ساخت 30 درصد پروژه بیمارستان جدید لامرد، ادامه روند اجرایی این پروژه با امضای توافق نامه ها و صورت جلسات مربوطه به خیر جناب آقای حاج محمود حاج حیدر واگذار شد و عملیات اجرایی آن از سر گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند ساخت پروژه بیمارستان جدید لامرد روند رو به رشدی داشته است، اذعان کرد: خوشبختانه کار های تاسیسات طبقه پایین کامل انجام شده و دیوار چینی های پایین نیز شروع شده است و می توان گفت تا کنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی نیز داشته است.

این مقام مسئول به تغییرات فیزیکی و بازسازی نقاطی از بیمارستان فعلی این شهر اشاره کرد و گفت: پس از مدت ها، مشکلات ریکاوری اتاق عمل رفع و تعمیرات مورد نیاز صورت گرفته و مرکز CSR ( مرکز استریل وسایل) بیمارستان نیز در حال تعمیرات و تغییرات است.

دکتر فهیمی با بیان اینکه در گذشته در خصوص ام. آر. آی. نامه نگاری هایی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در رسانه ها و مطبوعات صحبت هایی در خصوص ام. آر. آی بیمارستان لامرد شد که باید یادآور شوم در گذشته نامه نگاری هایی صورت گرفته اما دستگاه ایی اختصاص پیدا نکرده و تا کنون پیگیری ها ادامه دارد.

وی یکی دیگر از مشکلات بیمارستان لامرد را نبود دستگاه امحای زباله های عفونی در گذشته دانست و تصریح کرد: خوشبختانه یکی از مشکلات اصلی این واحد درمانی که نبود دستگاه امحای زباله های عفونی بوده حل شده است و تمامی زباله های عفونی پس از امحا در دستگاه بی خطر می شوند و آسیبی به محیط زیست نمی رسانند.

رئیس بیمارستان ولی عصر لامرد با بیان اینکه ما آمادگی کامل برای بی خطر ساز کردن زباله های عفونی مطب های پزشکی سطح شهر داریم، ابراز کرد: بیمارستان ولی عصر لامرد آمادگی کامل خود را مبنی بر بی خطر ساز کردن زباله های عفونی واحد های درمانی، کلینیک ها و مطب های پزشکی سطح شهر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام نموده است.

وی با بیان اینکه سه پایگاه اورژانس هوایی شیراز ، جهرم و لار در استان فارس فعالیت می کنند، گفت: از اوایل اسفندماه سال گذشته تا کنون با استقرار اورژانس هوایی شهرستان لار، چهار مورد نیازمند اورژانس هوایی بوده ایم که پس از هماهنگی ها بدون هیچ محدودیتی انی پرواز ها صورت گرفته است.

فهیمی با بیان اینکه تعداد پزشکان متخصص در شهر لامرد افزایش دوبرابری داشته است، اضافه کرد: در تلاش هستیم که در تمامی حوزه های تخصصی نیز پزشکان متخصص در این شهر حضور پیدا کنند و امر درمان برای مردم به راحتی صورت بپذیرد.

رئیس بیمارستان لامرد خبر داد: با توجه به افزایش تعداد متخصصان و پیشرفت های صورت گرفته در بیمارستان ولی عصر لامرد، مجوز یک دستگاه سی.تی.اسکن 16 اسلایس گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار