صعود300 معلم البرزی به ارتفاعات طالقان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 300 معلم ورزش این استان به مناسبت آزاد سازی خرمشهر به ارتفاعات طالقان صعود کردند.

کد مطلب: ۶۲۷۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان البرز، فرشید علیزاده گفت :سوم خرداد یادآور رشادت های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است که هر ساله یاد و خاطره آن روزهای حماسه آفرین زا در چهار گوشه ایران اسلامی تداعی می کند.

وی اظهار کرد: حماسه بزرگ بیت المقدس نگین درخشانی از صفحات تاریخ هشت سال دوران دفاع مقدس در سرزمین ایران است که با ایثار و جانفشانی دلاورمردانش در سایه رهبری امام خمینی(ره) با همدلی مردم و نیروهای مسلح، بردشمنان پیروز شد.
وی بیان کرد: خرمشهر حماسه ای ماندگار است که در آزاد سازی آن اقتدار و قدرت ایران در جهان به تصویر کشیده شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان شد: شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را در تقویم رسمی ایران «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری کرد تا مردم ایران هر ساله قدردان ایثار و رشادت های رزمندگان و حماسه آفرینان آن دوران باشند.
علیزاده گفت: ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات ، آرامش و دوستی بوده است.
وی تصریح کرد: در این کوه پیمایی معلمان ورزش به همه هموطنان پیام دادند که باید یاد و خاطره مردان میدان های نور و نبرد در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر قهرمان و همه شهدای گرانقدر و رزمندگان که اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمنان نداده بیفتد را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم .
وی تاکید کرد: سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و بار دیگر در ذهن مردم ، شکوه ، تجلی فداکاری و مقاومت در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی را تداعی کرد.
در این کوه پیمایی دو روزه معلمان ورزش البرزی با صعود به ارتفاعات روستای گلیرد ،زاد گاه آیت الله طالقانی با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان های امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار