تمبر طلای اتحادیه پست به دانش آموز کاشانی رسید

مدیر آموزش و پرورش كاشان از كسب تمبر طلای چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه نگاری 2017 اتحادیه پستی جهانی توسط یكی از دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا کاشان، محمود خدمتی گفت: این جشنواره كه با هدف معرفی نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مكاتبه برگزار شد به موضوع" شما به عنوان مشاور دبیر كل سازمان ملل، به كدامیك از موضوعات مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهید كرد" اختصاص داشت.
به گفته وی از مجموع پنج هزار و 864 اثر رسیده به دبیرخانه، نامه "مستوره سادات میرزاده حسینی" دانش آموز دبیرستان شهید تركیان فر كاشان به همراه نامه های شیما سادات خدامی ، امیر مهدی احمدی و مرضیه یبلویی موفق به كسب لوح و تمبر طلا و نقره شدند.
وی افزود: فراخوان جشنواره در اسفند ماه گذشته در مدارس توزیع شد و هیئت داوران از میان نامه های ارسالی، به 22 اثر برگزیده بر اساس رأی داوران، تمبر طلا و نقره اهدا كرد و یك اثر برتر نیز به عنوان نماینده كشور ایران به منظور شركت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌شود.
آیین تجلیل از این دانش آموز کاشانی با حضور مدیران آموزش و پرورش کاشان و اداره کل پست استان اصفهان و شهرستان کاشان در فرهنگسرای مهر برگزار شد. همچنین تقدیر از مدیر آموزش و پرورش کاشان، رییس اداره پست کاشان و مریم صالحون مدیر دبیرستان ترکیانفر از دیگر بخش های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار