نیروهای قراردادی شهرداری همدان تبدیل وضعیت میشوند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری همدان گفت: بیش از 90 درصد نیروهای قراردادی در شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند.

کد مطلب: ۶۲۶۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، سیدحسین معصوم ‌ زاده در شورای اداری شهرداری همدان با تبریک به ملت ایران و به ویژه مردم همدان برای حضور گسترده در انتخابات با بیان این مطلب که نیروهای شهرداری همدان همواره در اجرای بهتر برنامه ‌ ها تلاش می ‌ کنند، بیان کرد: نشست ‌ های کارشناسی برای ادغام سازمان ‌ های شهرداری و ایجاد ساختار جدید برگزار شده است و به تصویب سازمان شهرداری ‌ ها رسیده است.

معصوم ‌ زاده به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری اشاره کرد و با بیان اینکه در حال حاضر ثبت ‌ نام در حال انجام است، گفت: امیدواریم با برگزاری این آزمون حداکثر توزیع نرمال را داشته باشیم و کسانی که قراردادی هستند پست سازمانی بگیرند و از مزایای پستی که در آن فعالیت می ‌ کنند بهره ‌ مند شوند.

وی عنوان کرد: با برگزاری این آزمون بیش از 90 درصد افراد تبدیل وضعیت می ‌ شوند.

مهدی مجیدی، معاون اداری و مالی شهرداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه پرداخت هزینه جاری و حقوق و مزایای کارکنان به ویژه نیروهای شرکتی در اولویت است، گفت: در رابطه با عدم ارسال تفاهم ‌ نامه ‌ ها، مواردی که طبق تعرفه است و جزء اختیارات شهرداری بوده، به شورای شهر ارسال نمی ‌ شود.

وی افزود: با توجه به دریافتی مدیران قراردادی و رسمی که اختلاف چشمگیری داشت با مساعدت شهردار، مابه ‌ تفاوتی به مدیران قراردادی اضافه می ‌ شود.

* هزینه 640 میلیون تومانی برای تبلیغات و خسارات وارد شده در انتخابات

معاون خدمات شهری شهرداری همدان هم در این جلسه به برگزاری انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری 100 نقطه را برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی نامزدها در سطح شهر پیش ‌ بینی کرده بود، ابراز کرد: محل ‌ هایی با داربست برای نصب تبلیغات مشخص شد که در همین خصوص شهرداری همدان 180 میلیون تومان هزینه کرد.

مجید درویشی با اشاره به اینکه نزدیک به دو هزار کیلومتر نصب پوستر و نوشتار در ایام انتخابات انجام شد، افزود: خود این موضوع گواه بر این است که بر سر شهر چه آمد. وی به جمع ‌ آوری پوسترها و اقلام تبلیغاتی و... بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: 60 تن کاغذ را در همین زمینه جمع ‌ آوری کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به همکاری دو تیم از شهرداری با دستور قضایی و فرمانداری و در اختیار قرار گرفتن این دو نهاد اشاره و بیان کرد: در همین راستا 500 بنر را از سطح شهر جمع کردیم.

درویشی ابراز کرد: در ایام انتخابات و تبلیغات آن، 640 میلیون تومان برای تبلیغات و خسارات وارد شده به شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: زمانی که مهلت تبلیغات تمام شد همه جا پر از کاغذ و پوستر بود که با مدیریت خدمات شهری جمع ‌ آوری شد.

این مسؤول به خسارت ‌ های وارد شده به تأسیسات شهری از جمله ایستگاه اتوبوس، نمادها و مرمت و بازسازی آنها اشاره و بیان کرد: ‌ ای کاش نامزدهای شورای شهر به عنوان مدافع شهر در نصب پوستر حقوق مردم را رعایت می ‌ کردند.

عباس صوفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه ترافیکی شهر انجام شده است، گفت: با پیگیری شهردار، 15 دستگاه اتوبوس به همدان تخصیص یافته که به زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می ‌ شود.

مجید یوسفی ‌ نوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان هم در این جلسه گفت: کمیته بازنگری در حوزه شهرسازی راه ‌ اندازی شده است و هر کس موضوعی در این رابطه دارد به ما اطلاع دهد و از حقوق شهرداری و مردم دفاع می ‌ کنیم.

محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش ‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان هم در این جلسه گفت: خواهان این هستیم که آتش ‌ نشانی بتواند از اطلاعات مرکز کنترل ترافیک برای حل مشکل ترافیکی و رسیدن به محل حادثه استفاده کند.

همچنین در این جلسه از خدمات ایرج ملک ‌ محمدی مدیرعامل سابق سازمان پایانه ‌ های مسافربری شهرداری همدان که بازنشسته شده است تجلیل به عمل آمد.

سیدمصطفی رسولی : کسب رتبه برتر شهرداری همدان در اسکان مسافران نوروزی یکی از موارد موفقیت ‌ آمیز است که حاصل تلاش همکاران شهرداری است.

وی در ادامه سخنانش به موضوع ادغام سازمان ‌ های شهرداری همدان اشاره کرد و با بیان اینکه شهرهایی مثل تبریز این اقدام را انجام دادند، افزود: نیروهای شهرداری همدان در ایام انتخابات زحمات فراوانی متحمل شدند و ما سعی کردیم با تدبیر و حوصله با مسائل برخورد کنیم. شهردار همدان خطاب به رؤسای سازمان ‌ های شهرداری و مدیران از آنها خواست که با تمام شدن انتخابات با جدیت بیشتری پیگیر کارها باشند و اظهار کرد: در زمینه آسفالت ‌ ریزی اقدامات مطلوبی انجام شده است.

رسولی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 12 هزار تن آسفالت ‌ ریزی انجام شده است، گفت: آسفالت ‌ ریزی در سطح چهار منطقه همدان و خیابان ‌ ها انجام شده است.

وی همچنین بر اهمیت رسیدگی به فضای سبز شهری با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان تأکید و بیان کرد: مواردی چون پرداخت چمن ‌ ها و ترمیم گل ‌ های فصل از جمله مواردی است که باید بدان توجه کرد.

شهردار همدان ابراز کرد: قرارداد نصب دوربین ‌ های کنترل ترافیک در سطح شهر بسته شده است و از سازمان مربوط می ‌ خواهیم که این موضوع را پیگیری کند؛ چراکه از نظر ترافیکی به این دوربین ‌ ها نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار