موزه دفاع مقدس خرمشهر، نقطه صفر جنگ تحمیلی

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان در بازدید از موزه دفاع مقدس خرمشهر به مناسبت سوم خرداد گفت:آشنایی هر چه بیشتر و عینی تر مربیان و دانش آموزان با فضای دوران دفاع مقدس به ویژه فاتحان و شهیدان باید در برنامه های اردویی گنجانده شود.

کد مطلب: ۶۲۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،مسئولین، مربیان و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی استان شرکت کننده در همایش سالروز آزادی خرمشهر از موزه دفاع مقدس دیدن کردند.
موزه خرمشهر یکی از نادر موزه های دفاع مقدس است که در نقطه صفر جنگ تحمیلی دایر شده است.
این موزه از بخش های مختلفی تشکیل شده و تمامی عناصر خاطره انگیز و به یادماندنی آن دوران را یک جا درون خود جای داده است تا بازدید کنندگان بتوانند از مظلومیت و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس آگاه شوند.
مهمترین بخش این موزه سنگری است که حال و هوای درون آن، شما را با زندگی ساده، سالم ،معنوی و مظلومانه مدافعان خرمشهر آشنا می کند
علیرضا مسرور رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان و یکی از مدافعان آن دوران خرمشهر در مصاحبه با خبرنگار ما هدف از این بازدید را، آشنایی هر چه بیشتر و عینی تر مربیان و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه با فضای مادی و معنوی دوران دفاع مقدس به ویژه فاتحان و شهیدان این شهر دانست و گفت: سنگر موجود در موزه خرمشهر، یک قطعه از بهشتی است که قدر آن را جز ساکنان گذشته آن به خوبی نمی دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار