با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر;

دوره ضمن خدمت آشنایی با قرآن برای فرهنگیان آذربایجان شرقی آغاز شد

دوره ضمن خدمت آشنایی با قرآن شهید مطهری برای فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بمناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

کد مطلب: ۶۲۶۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،دوره ضمن خدمت آشنایی با قرآن از کتاب شهید مطهری که در ایام ماه رمضان برای کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود صبح امروز در آیین بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین استان آغاز شد.

طاهر علمی در این آیین آزادسازی خرمشهر را بیاگر مقاومت انسان های مقاوم در برابر زورگویی عنوان کرد و گفت: تمام دنیا با همه ی تجهیزات در برابر ایران بودند و جوانان و نوجوانان این سرزمین با رشادت های خود در هشت سال دفاع مقدس زیباترین جلوه های نصرت الهی را رقم زدند که اوج آن در عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

معاون فرهنگی و پرورشی استان گفت: ابعاد عمیق جنگ برای امام کاملا مشهود بود و به همین در این خصوص فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" و اگر مقاومت مردم و رزمندگان نبود هرگز این همه تلاش اثربخش نمی شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم راوی دفاع مقدس به بررسی ابعاد مختلف محاصره خرمشهر و فتح آن پرداخت و خاطره هایی از آن سال ها نقل کرد.

گفتنی است این دوره ضمن خدمت از صبح امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار