قدردانی شورای هماهنگی اصولگرایان قم از حضور گسترده مردم در انتخابات

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در بیانیه ای از حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و اعتماد مردم قم به لیست این شورا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۶۲۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: حماسه عظیم، آگاهانه و توام بابصیرت مردم قم که برگرفته از وصایای امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می باشد، مثال زدنی و ستودنی است. شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که برای شما برادران و خواهران مجموعه ای ولایی و شناخته شده است، همواره سعی داشته و دارد تا با شناسایی و معرفی نیروهای ارزشی ، متعهد و کارآمد شما را در انتخاب افراد مورد وثوق و معتمد یاری نماید .

در این بیانیه آمده است: این مهم نیز در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قم نیز صورت گرفت و خداوند متعال را شاکریم که این بار نیز مورد اعتماد مردم شریف قرارگرفته و منتخبین شما در شورای شهر قم از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان برگزیده شدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است:، امیدواریم منتخبان گرامی بتوانند در چارچوب قوانین و مقررات و با رویکرد ارزشی (انقلابی و جهادی) منشاء خدمات خالصانه و مدبرانه به همشهریان عزیز بوده و از خدمتگزاران به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار