در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

تشکیل فراکسیون زنان در شورای پنجم شهر تهران برای اولین بار

منتخب مردم در شورای شهر پنجم ضمن تشریح مهم ترین برنامه های دوره جدید شورای شهر تهران از تشکیل فراکسیون ویژه زنان در این دوره از شورا خبر داد و گفت: دغدغه و مطالبات زنان تهران در این فراکسیون به طور ویژه دنبال می شود.

کد مطلب: ۶۲۶۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه تشکیل فراکسیون زنان در شورای شهر قطعا جزو برنامه های اصلی در دوره جدید قرار دارد، گفت: یکی از مهم ترین دغدغه هایی که داریم فراکسیون زنان است. در شورای پنجم، شش تن از اعضا از زنان هستند که سعی می کنیم مطالبه مردم و به ویژه زنان را از طریق این فراکسیون پیگیری کنیم.

منتخب مردم در شورای شهر پنجم تصریح کرد: در اولین جلسه منتخبان مردم در شورای پنجم نیز وقتی هیأت رئیسه سنی تعیین می شد سعی کردیم تعادل جنسیتی رعایت شود. نوابان و دبیران به طور مساوی از زنان و مردان تعیین شدند که هدف از این کار استفاده از تمام ظرفیت های اعضای شورای شهر است.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم در شورای شهر پنجم به روشنی پاسخ داده خواهد شد، گفت: تمامی مطالبات مردم را در شورای پنجم به روشنی دنبال خواهیم کرد. برای این کار برنامه ریزی می شود و در قالب 21 نفر برنامه ها دنبال می شود. تهران روزانه حدود 14 میلیون نفر جمعیت دارد که اگر بدون برنامه ریزی اقدام شود کارها دشوار خواهد بود.

نژادبهرام اضافه کرد: برنامه ریزی برای فعالیت های شورای پنجم چند ویژگی خواهد داشت که مهم ترین آن شفافیت، پاسخگویی و ارتباط مداوم با مردم است. در واقع سعی خواهیم کرد تسهیلات لازم را برای ارتباط با مردم فراهم کنیم تا شهر تهران برای همه مردم شهری امن، بدون فساد و تبعیض باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار