​روابط عمومی ها باید در راستای رفع بدبینی ها در جامعه بکوشند

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، در دیدار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان فارس از فعالان عرصه روابط عمومی خواست که به عنوان مرزداران اطلاعات، بدبینی ها را در جامعه رفع کرده و خوش بینی نسبت به واقعیت ها را جایگزین آن کنند.

کد مطلب: ۶۲۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، مدیران و کارشناسان انجمن روابط عمومی استان فارس، در گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، با تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) دیدار کردند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب در این دیدار، روابط عمومی ها را سربازان گمنام خواند که نقش بسیار مهم آگاه سازی در جامعه را ایفا می کنند.

او از فعالان عرصه روابط عمومی خواست که به عنوان مرزداران اطلاعات، بدبینی را در جامعه رفع کرده و خوش بینی نسبت به واقعیت ها را جایگزین آن کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به پرهیز از افراط و تفریط در عرصه فعالیت های روابط عمومی، بخشی از هدف دشمنان ایران برای تخریب افکار عمومی را سازمان ها و ادارت عنوان کرد که دفع این توطئه ها به عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

آیت الله دستغیب تاکید کرد: نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است، بنابراین روابط عمومی ها باید با دریافت درست آراء و ایده های مردم، آن را به مسوولان سازمان ها انعکاس دهند و یک انعکاس صحیح و متین داشته باشیم.

او افزود: آنقدر نکات مثبت در مجموعه های سازمانی کشور و استان فارس وجود دارد که اگر صحیح منعکس شود، برای رفع توطئه های دشمنان کافی است.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) در بخش دیگری از صحبت های خود با پاسداشت حضور مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت، گفت: مردم با بیان شیوای حماسی، به پای صندوق های رای رفتند و به معنای واقعی بار دیگر دشمنان ایران را مایوس کرده و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوارتر کردند.

او با اشاره به آیات قرآن کریم، یادآور شد: خداوند سرنوشت افراد را تنها به عزم خود آنها تغییر می دهد و همه باید جزو آنهایی باشیم که با عمل خود، آنچه که در مضمون این روایات است را جامه عمل بپوشانیم.

برنامه های انجمن روابط عمومی استان فارس در هفته روابط عمومی شامل ، اهدای خون اعضای این انجمن، برگزاری برنامه پیاده روی، شرکت دسته جمعی در انتخابات، دیدار با جانبازان ضایعه نخاعی، برگزاری سومین نشست روابط عمومی و رسانه و بازدید از یکی از شرکت های صنعتی استان فارس بوده است.

مسعود عطایی نژاد مسوول انجمن روابط عمومی استان فارس نیز در این دیدار گفت: روابط عمومی زبان جاری سازمان است و هر سازمانی برای ارتباط با مخاطبان خود باید با ابزار روابط عمومی سخن بگوید، چنانچه مخاطبان نیز بخواهند ایده های خود را با سازمان در میان بگذارند، باید این کار را به کمک دریچه روابط عمومی ها انجام دهند.

عطایی نژاد از فعالیت در این عرصه به عنوان نوعی مهندسی افکار نام برد که با انتقال آراء و نظرات به بدنه سازمان، بهبود عملکرد خدمت را به همراه دارد.

رییس انجمن روابط عمومی شاخه فارس با اشاره به از سرگیری فعالیت این انجمن از سال 92 در استان، برگزاری سه دوره جشنواره روابط عمومی های برتر استان و پنج دوره گرامیداشت هفته روابط عمومی را به عنوان بخشی از فعالیت های این انجمن معرفی کرد.

در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی به بیان نظرات خود در خصوص راهکارهای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در استان پرداخته و پیشنهادات خود را در این خصوص با تولیت استان مقدس شاهچراغ (ع) در میان گذاشتند.

این دیدار صمیمانه با اهدای لوح سپاس "سید غلامرضا کاظمی دنیان"، رییس انجمن روابط عمومی ایران از سوی تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) به دکتر "احمد رضازاده" مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین روابط عمومی شهرداری، به عنوان دو روابط عمومی بر تر استان پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار