تشکر رئیس ستاد انتخابات خوزستان از مردم استان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با تقدیر و تشکر از مردم استان گفت:مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور حماسه دیگری را در ایران رقم زدند.حسین زاده: مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور حماسه دیگری را در ایران رقم زدند]

کد مطلب: ۶۲۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، علی حسین حسین زاده اعلام کرد: ابتدا لازم است از همه دست اندرکاران انتخابات در خوزستان تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود: از همه مردم ولایتمدار و شریف خوزستان عذرخواهی می کنم؛ از همه کسانی که تا پایان وقت انتخابات در برخی شعب حضور داشتند ولی به دلیل رعایت قانون امکان رأی گیری از آنها وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور حماسه دیگری را در ایران رقم زدند. بر اساس آخرین آمار از سه هزار و 720 شعبه اخذ رأی تعداد سه هزار و 625 شعبه شمارش شده است.

حسین زاده با اعلام آرا شمارش شده تاکنون گفت: از بین دو میلیون و 75 هزار و 77 رأی شمارش شده تعداد یک میلیون و 149 هزار و 424 رأی به دکتر حسن روحانی، 889 هزار و 36 رأی به سید ابراهیم رئیسی، دو هزار و 381 رأی میرسلیم و در نهایت 14 هزار و 236 رأی به هاشمی طبا اختصاص داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار