مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اجرای پروژه های عمرانی و هوشمند سازی مدارس در اولویت قرار می گیرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای پروژه های عمرانی و هوشمندسازی مدارس یکی از اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد.

کد مطلب: ۶۲۴۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در همایش کارشنان و مسئولان حوزه پشتیبانی و خدمات مناطق و نواحی استان ، با ابراز رضایت از اقدامات بزرگی که توسط حوزه پشتیبانی در سال 95 ، اظهار داشت: اقدامات گذشته و حال حوزه پشتیبانی و خدمات نواحی و مناطق نوید بخش اتفاقات میمون در آینده ای نزدیک می باشد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده بخصوص در ایجاد و کسب درآمد از طریق فروش اموال اسقاطی و تبدیل به احسن نمودن آنها توانستیم 17 دستگاه خودروی نو خریداری کرده و در اختیار نواحی و مناطق قرار داده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن توصیه به استفاده بهره ورانه از اموال و وسایل موجود که در اختیار آموزش و پرورش است به پروژه های جاری آموزش و پرورش اشاره نموده، تصریح کرد: توجه به ابلاغ اعتباراتی که در سال جاری تخصیص خواهد یافت حوزه پشتیبانی علاوه بر تکمیل پروژه ها جاری آموزش و پرورش ، باید بر هزینه کرد آنها نیز نظارت داشته باشد.

ناصری در ادامه به برنامه ششم توسعه و برنامه بودجه سالجاری در خصوص شناسایی و مجوز فروش یا مشارکت در عرصه و اعیان متعلق به آموزش و پرورش اشاره کرد و آن را گشایشی بزرگ جهت ارزش افزوده آموزش و پرورش قلمداد نمود و نیز مشارکت و اقدامات حوزه پشتیبانی در این مهم را یک رکن اساسی قلمداد کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری دقیق ، سریع و به موقع امورات و حل موانع احتمالی، از کارشنان و مسئولان حوزه پشتیبانی و خدمات در نواحی و مناطق خواست تا جهت انجام پروژه های بزرگ مانند هوشمند سازی مدارس عادی و هنرستانها ، نوسازی و تجهیز مدارس در سال 96 تلاش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار