برپایی نمایشگاه نقاشی«هنرمندان کوچک، با هنرهای بزرگ» در نی ریز

به همت انجمن هنرهای تجسمی و همکاری مدرسه غیر دولتی سایه مهر به مدت 5 روز در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز نمایشگاه نقاشی«هنرمندان کوچک، با هنرهای بزرگ» برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۴۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ؛این نمایشگاه نقاشی کودک به مدت 5 روز در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برپا شده است.

مربی باتجربه نقاشی کودک گفت : این نمایشگاه که به منظور رشد و هدايت استعدادهای هنری کودکان برپا شده و فرصتی برای نمایش و معرفی توانمندی های کودکان می باشد و زمینه ای را برای تشویق و ایجاد انگیزه و جذب کودکان با مراکز هنری و فرهنگی علاقه مندان به هنر نقاشی و آشنایی آنها با مراکز هنری و فرهنگی فراهم می کند.

اسدی افزود: نقاشی کودک به‌عنوان وسیله‌ای برای تشخیص امراض روانی و تجزیه و تحلیل فردی کودک به‌کار گرفته می‌شود و اطلاعات زیادی برای شناخت محیط اجتماعی، فرهنگی او را نشان می‌دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: نقاشی ابزاری است برای بالا بردن کیفیت رشد روانی و عاطفی و جسمی کودک، علاقه به نقاشی در اکثر کودکان وجود دارد و نقاشی نکشیدن کودک می‌تواند نشان‌دهنده ضعف و بی‌علاقه‌گی او در برقراری ارتباط با دیگران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار