دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رای می هراسد

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان وفاداری و پشتیبانی آن ها از نظام است، افزود: دشمن از حضور مردم در پای صندوق های رای می هراسد.

کد مطلب: ۶۲۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حمید شکری در جلسه توجیهی آموزشی اعضای شعب شهری انتخابات 29 اردیبهشت در میانه افزود: انتخابات و پشتیبانی مردم از نظام در کشور ما موهبتی الهی به شمار می رود.

وی به ناامنی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: به پشتیبانی ملت ایران و انتخابات برگزار شده شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم و حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر این امنیت و اقتدار می افزاید.

فرماندار میانه اطمینان بخشی به مردم درباره امانتداری از رای آنها به عنوان حق الناس را از وظایف مجریان انتخاباتی عنوان کرد و افزود: لازمه این امر جدیت، عزم و احساس مسئولیت در انجام وظیفه است و باید گفت عملکرد درست ما در پای صندوق های رای ثابت خواهد کرد که امانتدار واقعی مردم هستیم.

شکری بر آمادگی، بی طرفی و امانتداری از سوی عوامل و مجریان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: آموزش کافی و احساس مسئولیت بیشتر سبب خواهد شد تا انتخابات در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار شود.

در ادامه جلسه حسن سلیمی کارشناس امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان ویژه میانه به ارائه آموزش لازم انتخاباتی برای اعضای شعب پرداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار