پانزدهمین زمین چمن مصنوعی مدارس فارس در فراشبند افتتاح شد

با حضور معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ، بهره برداری ازنخستین زمین چمن مصنوعی ورزشی مدارس فراشبند آغاز شد.

کد مطلب: ۶۲۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ، کرمپور نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و مدیران مدارس این شهرستان از نخستین زمین چمن مصنوعی ورزشی فراشبند بهره برداری شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس در این مراسم ضمن تشکر از مسئولین آموزش و پرورش فراشبند به لحاظ پیگیری و جدیت در ساخت زمین چمن، گفت: طی سه سال گذشته شاهد احداث چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق و شهرستانهای استان بوده ایم.

مهندس غلامعلی حق شناس گفت: این زمین چمن مصنوعی ، در زمینی به مساحتی یک هزار و 125مترمربع ، با چمن مصنوعی به ابعاد ۲۲ در ۴۲ متر (۹۲۴ مترمربع) و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل آموزش و پرورش فارس و آموزش و پرورش فراشبند احداث شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فراشنبد نیز گفت: امروز شاهد افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی در شهرستان فراشبند هستیم که نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان دارد.

حبیب اله عوض پور خاطرنشان ساخت: ساخت این زمین چمن مصنوعی در هفته معلم سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود که امروز با مساعدت و همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار