معاون پیشگیری اداره بهزیستی فردیس:

راه اندازی پایگاه سلامت روان در مشکین دشت

معاونت امور فرهنگی و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان فردیس گفت: به زودی یک پایگاه سلامت روان در مشکین دشت راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۶۲۳۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ آرزو هاشمی هدف از ایجاد مرکز سلامت روان را ارائه خدمات و حمایت­های روانی، اجتماعی به جامعه عنوان کرد و افزود: مقدمات استقرار پایگاه سلامت روان در مشکین دشت شهرستان فردیس فراهم شده و به زودی راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه های سنگین مشاوره و نیاز منطقه ، پایگاه سلامت روان مشکین دشت با حضور دو مشاور خدمات مشاوره ای و حمایت های روانی، اجتماعی را بصورت رایگان ارائه می دهد.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی فردیس همچنین گفت: پایگاه سلامت روان در بخش مرکزی فردیس در شهرک 110 با حضور 5 روانشناس در حال فعالیت می باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به كاهش آسیب های فردی و خانوادگی در راستای كاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: راهنمایی و مشاوره، توانمندسازی از طریق آموزش و تمرین مهارت های زندگی به خانواده ها نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت جامعه ایفا می کند که امیدواریم با ارائه خدمات رایگان در این مراکز بتوانیم تا حدود زیادی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار