ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک در یادواره شهدای مرزبان :

شهدای جنگ تحمیلی قهرمانان حقیقی تاریخ هستند

یادواره شهدای مرزبان (لاله های آسمانی)، با حضور جانبازان و خانواده شهدای جنگ تحمیلی برگزار شد

کد مطلب: ۶۲۳۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا از خراسان رضوی، سید رضا خاتم پور در یادواره شهدای مرزبان که خانه معلم مجلسی برگزار شد با اشاره به مضجع شریف امام هشتم گفت : شما در قطعه ای از بهشت زندگی می کنید که متعلق به امام رضا (ع) و از بهترین نقاط است .
ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار داشت : اگر بتوانیم عظمت کار کسانی که در جنگ تحمیلی حضور داشته اند را به خوبی برای نوجوانان و جوانان توصیف کنیم اقدام بزرگی را انجام داده ایم و از این حیث بی نیاز از اسطوره های دیگر خواهیم بود.
وی ادامه داد : این شهدا اسطوره هایی هستند که هریک خالق شاهنامه های خود هستند.
خاتم پور با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند گفت: آنان ماندگار شده اند و اگر پیام شهدا را نصب اولین خود قرار ندهیم و به سیره آنان عمل نکنیم ما جزو اموات محسوب خواهیم شد و صدای آنان را نخواهیم شنید.
وی تصریح کرد : راویان فرهنگ ایثار و شهادت این جامعه ولایی باید تکرار کنند و مطالب جنگ را برای نوجوانان ما بازگو کنند.
ریاست اداره با اشاره به تغییر نوع جنگ از سخت افزاری به نرم افزاری اشاره داشت و گفت : امروزه دشمن فکر و اندیشه فرزندان ما را نشانه رفته است و از سنین کم مورد هدف قرار داده که وظیفه ماست به تبیین و ارشاد آنان اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.
وی خاطر نشان ساخت : اگر شهدا سینه خودشان را سپر کردند در مقابل شیطان بزرگ و ایادی او و در مقابل رژیم ملعون بعث ایستادگی کردند ، امروزه باید جوانان ما باید این راه را ادامه دهند و نگذارند انقلاب و کشورمان به فرمایش حضرت امام (ره) به دست نا اهلان بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار