مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل خبرداد:

فعالیت ۱۵ آزمایشگاه تایید صلاحیت شده استاندارد در استان اردبیل

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۵ آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده استاندارد در زمینه‌های مختلف در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۶۲۳۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، هاشم علایی در جلسه بررسی مشکلات آزمایشگاه‌ها که در اداره استاندارد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده استاندارد در زمینه های مختلف در استان اردبیل در حال فعالیت هستند .

وی گفت: در سال گذشته گواهی نامه تایید صلاحیت ۵ آزمایشگاه همکار در استان اردبیل در کمیته فنی تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار، مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به نظر این کمیته رای به صدور گواهی آنها داده شد .

مدیر کل استاندارد استان افزود: در سال ۹۵ گواهی نامه ۹ واحد تمدید صلاحیت و پنج آزمایشگاه همکار جدید نیز تایید صلاحیت شد .

علایی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۵ آزمایشگاه معتبر همکار استاندارد در استان اردبیل در زمینه‌های مختلف صنایع غذایی، اوزان و مقیاس‌ها، ساختمانی و معدنی، شیمیایی و نازل‌های عرضه سوخت مایع در حال فعالیت و رصد تخلفات مختلف هستند .

وی افزود: در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری بخش تصدی گری و با هدف اشتغال‌زایی مناسب در استان، آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده در استان فعالیت می‌کنند .

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با اشاره به نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر فعالیت‌های این آزمایشگاه‌ها یادآور شد: پنج آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده در سال ۹۵ در زمینه‌های مصالح ساختمانی، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، اندازه‌شناسی قانونی، بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندرهای فولادی بدون درز و گوهرشناسی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار