اردوی یاورمربیان فرزانه گیلانی برگزار گردید

همزمان با سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی اردوی یک روزه یاورمربیان فرزانه در اردوگاه شهدای دانش آموزی خشکبیجار برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،اردوی یکروزه کلیه یاورمربیان گیلان در اردوگاه شهدای دانش آموزی خشکبیجار با حضور مجمع مربیان و مدرسین استان برگزار گردید.

در این اردوضمن آموزش تشکیلاتی ،کلیه تخصصها توسط مدرسین تدریس شد وهمه دانش آموزان با اشتیاق از این آموزشها استقبال کردند.

عمران کرمی در اختتامیه اردو در جمع یاور مربیان ومربیان ومدرسین گفت:اردو تمرین زندگی است آموزش عملی فعالیتهای اجتماعی است که دانش آموزان می توانند خود را محک زده وتوانیهای خود را بسنجند.

وی افزود: در اردو دانش آموزان به دور از خانواده با مشکلاتی روبرو می شوند که خودشان با تجربه وهمت شخصی باید حل کنند.

کرمی بیان کرد: مواجهه دانش آموزان با مسائل گوناگون آنها را خلاق بار می آورد وحس مسئولیت پذیری را در آنها تقویت می کندوتوان رهبری را در آنها افزایش می دهد.

وی همچنین از مربیان ومدرسین خواست با کشف استعدادها وتوانمندیهای دانش آموزان مستعد ،زمینه های لازم را فراهم نموده وبا آموزش مهارتهای تشکیلاتی،معرفتی نسلی مدیر ومدبر تحویل جامعه نمایند.

در این اردو،یاور مربیان نیز با اجرای مانور ،دانسته های خود را منصه ظهور رساندند و همچنین با بیان احساسات خود از این تجربه زندگی یکروزه رضایتمندی خود را اعلام نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار