هجدهمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی/

مقدم:سازمان دانش آموزی تشکیلات تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت:سازمان دانش آموزی فرزند امور تربیتی و برای تربیت تشکیلاتی است.

کد مطلب: ۶۲۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم در مراسم گرامی داشت هیجدهمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: این جلسه قرار بود در تالار معلم و با حضور تمام کارشناسان برگزار شود اما به دلیل نزدیک بودن به ایام انتخابات این امر صورت نگرفت.

وی ضمن اشاره به نزیک بودن انتخابات تاکید کرد: همایش فصل شکفتن برای رای اولی ها روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تالار معلم تبریز برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: تشکل پیشتازان وفرزانگان یک مجال تربیتی است ، مجال طراوت بخش و انسان ساز که در ضمیر و استعداد دانش آموز قرار دارد.

وی تصریح کرد: دانش آموز پیشتاز می آموزد تا دیندار، وقت شناس، درستکار، خوشرو و مودب باشد او سرچشمه خوبی هاست و سرباز ولایت است. دانش آموز پیشتاز می آموزد تا مفاهیم دینداری را در دل خود داشته باشد.

مقدم ادامه داد: دانش آموزان عضو تشکل ها، انسان های بی ادعا هستند و در پاسداری از انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری کوشا هستند و از روح و جسم خود مراقبت می کنند تا آینده سازان کشور باشند.

وی با بیان این که آموزش و تربیت مستقیم اثر ساز نیست و ما باید با دانش آموزان هم تراز شویم تا حرف هایمان را به خوبی متوجه شوند، گفت: سازمان دانش آموزی دست ورزی و عدل ورزی و عقلانیت را به طور غیر مستقیم آموزش می دهد و می آموزد که دیگران را دوست داشته باشند و از دیگران متنفر نباشند.

مدیر سازمان دانش آموزی در پایان افزود: سازمان دانش آموزی فرزندآموزش و پرورش و امور تربیتی است و تشکل تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است.

خبرنگار :آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار