صندوق الکترونیکی اخذ آرا در استان قزوین رونمائی شد

در مراسمی با حضور استاندار، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان و رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان از صندوق های الکترونیکی اخذ آرا رونمائی شد.

کد مطلب: ۶۲۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین و معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم رونمائی از این صندوق گفت: ثبت نام پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در استان قزوین با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و افزایش چشمگیر حضور داوطلبان مرد و زن نسبت به دوره گذشته را شاهد بودیم.
شاهرخی افزود: پنج هزار و 160 نفر در گردونه رقابت های پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین باقی مانده اند و از فردا پنج شنبه به صورت رسمی تبلیغات این نامزدها در سطح استان آغاز خواهد شد.
وی به صندوق های الکترونیکی اخذ رای نیز اشاره کرد و گفت: یک هزار و 530 صندوق الکترونیکی در 496 شعبه در 6 شهر استان قزوین کار اخذ آرا در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده خواهند داشت.
شاهرخی افزود: برای اولین بار است که از این شیوه برای اخذ رای در انتخابات استفاده می شود که افزایش سرعت و دقت در بازشماری و اعلام آرا را می توان از جمله فواید این دستگاه ها اعلام کرد.
پنج هزار و 518 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل 19.2 درصد افزایش داشته است.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار