برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی مهدویت و فلسفه انتظار در اسلامشهر

کارگاه توجیهی آموزشی مهدویت و فلسفه انتظار، با حضور مسئولین تشکل های دینی شاخص و محوری در اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، مرتضی عزیزی، مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اسلامشهر، گفت:کارگاه توجیهی آموزشی مهدویت و فلسفه انتظار، با حضور حجت‌الاسلام کنگرلو، رئیس اداره و مسئولین تشکل های دینی شاخص و محوری، برگزار شد .

حجت‌الاسلام حسن فؤادیان، استاد جلسه اظهار کرد: وظیفه نسل حاضر تجدید پیمان با امام زمان(عج) و معارف مهدویت دربردارنده تمام مبانی اعتقادی اسلام است .

وی، با تأکید بر انس با مهدویت تصریح کرد: باید نسلی منتظر، تربیت کرده و معارف مهدویت را به این نسل منتقل کرد .

مدرس این کارگاه آموزشی، به آسیب های جدی مهدویت اشاره و بیان کرد: ملاقات گرایی یکی از آسیب های جدی حوزه مهدویت است و هیچ دستور دینی برای ملاقات امام زمان(عج) نداریم .

وی، خواندن زیارت آل یاسین را یکی از راهای ارتباط با امام زمان(عج)دانست و گفت: صله رحم راه تقرب است .

کارشناس تخصصی مهدویت، مهم ترین وظیفه بانوان را تربیت مهدوی فرزندان، دانست و افزود: یکی از علل گرفتاری بشر دوری از معارف مهدوی است و باید از دوران کودکی این معارف را به فرزندان انتقال داد .

در ادامه، سرهنگ موسیوند، رئیس پلیس امنیت اسلامشهر، درباره نقش تشکل های دینی در مقابله با آسیب های اجتماعی و همچنین انحرافات عزاداری و مجالس توضیحاتی ارائه کرد.

/خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار