معاون کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد

جذب بیش از 2 هزار حامی طرح محسنین در آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه سه هزار و 318 خانواده تحت حمایت دارای یتیم هستند، گفت: ترویج فرهنگ نوعدوستی بین اقشار مختلف جامعه موجب ارتقاء همبستگی اجتماعی می‌شود که حامیان و خیران می‌توانند با اقدامات خیرخواهانه خود این امر را بیش از پیش در بین کودکان و نوجوانان نهادینه کنند.

کد مطلب: ۶۲۱۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، امیرشبان شبستری با اشاره به اینکه 28 هزار و 331 حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند، اظهار داشت: هم اکنون چهار هزار و 379 یتیم تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در سال گذشته از کمک 12 میلیارد تومانی این حامیان بهره مند شده اند.

وی با اعلام اینکه سه هزار و 318 خانواده تحت حمایت دارای یتیم هستند، افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی بین اقشار مختلف جامعه موجب ارتقاء همبستگی اجتماعی می‌شود که حامیان و خیران می‌توانند با اقدامات خیرخواهانه خود این امر را بیش از پیش در بین کودکان و نوجوانان نهادینه کنند.

شبان شبستری با اشاره به اینکه ایتام مبتلا به بیماری های خاص به علت بیماری نیازمند مساعدت‌های مضاعف حامیان و خیران هستند، تصریح کرد: 57 یتیم مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که از حامیان و سایر نیکوکاران می خواهیم به دلیل سنگین بودن هزینه‌های درمانی، در اسرع وقت به یاری آنان بشتابند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اعلام اینکه بیش از دو هزار و 634 خانواده ایتام نیازمند لوازم اساسی منزل هستند، اظهار کرد: یخچال، فرش، اجاق گاز، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی از جمله نیازهای ضروری خانواده‌های ایتام است که خیران می‌توانند با تهیه این لوازم یاریگر مددجویان باشند.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 308حامی مرد و سه هزار و 907 حامی زن در قالب طرح محسنینن یاری رسان کودکان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت هستند،اظهار کرد: دو هزار و 657 دختر و دو هزار و 470 پسر از فرزندان خانواده‌های مشمول طرح محسنین توسط حامیان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در سال گذشته حامیان طرح اکرام و محسنین به فرزندان معنوی خود بیش از 17 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کرده اند، افزود: طرح محسنین با هدف دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود.

شبان شبستری با اعلام اینکه در سال ۹۵، یک هزار و 572 حامی جدید با ثبت نام در طرح اکرام حمایت از ایتام تحت پوشش را بر عهده گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: طی این مدت دو هزار و 114 حامی جدید نیز فرزندان مشمول طرح محسنین را تحت تکفل خود قرار داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار